Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Csalás kódok

1. Sims 2 alapjáték
 
kaching
1000 §-t ad a családi kasszához.

motherlode
50.000 §-t ad a családi kasszához.

aging on/off
A sim nem öregszik.

stretchSkeleton [x]
A simek mérete változtatható. Például: stretchSkeleton 2.0 a simet a kétszeresére növeli.

intProp maxNumOfVisitingSims [x]
A megadott számú embert hívhatod el egy partira. Például: intProp maxNumOfVisitingSims 10, akkor 10 embert meghívhatsz.(A szomszédság képernyőjén írd be a kódot!

boolProp snapObjectsToGrid [true/false]
A false opcióval szabadon építkezhetsz (A bútorokat nem csak a négyzetrácsra rakhatod).

boolprop constrainFloorElevation [true/false]
A false bekapcsolása után bármi alatt süllyesztheted/emelheted a talajt.

boolProp simShadows [true/false]
A karakterek árnyékát ki-bekapcsolhatod(lassú gépeknél különösen hasznos).

vsync on/off
A grafika ,,butítása" (szintén lassú gépeknél hasznos).

intProp censorGridSize [x]
Ha az x=0 eltűnik a cenzúrázás. (az Éjszakák és az azt követő kiegészítők feltelepítése után sajnos nem működik).

boolProp displayPaths [true/false]
- Ha true látod merre mennek a simek(Az útvonalát)

faceBlendsLimits on/off
Ha gyereket készítesz, kikapcsolhatod az arcszerkesztés határait.

help
Kilistázza a csaláskódok nagy részét(nem mindet).

exit
Bezárhatod a konzolablakot.(Ugyanezt a hatást éred el az esc billentyű lenyomásával is.)

expand
A konzolablakot kibővíti.
gameVersion
Ha az expand kód már be volt gépelve a konzolablakban jelenik meg a játék verziószáma.

moveObjects [on/off]
Bármilyen tárgyat forgathatsz, törölhetsz, sőt a simeket is mozgás közben.

boolprop lotWater [true/false]
A false eltávolítja a vizet a telekről (például a tavat).

boolprop lotTerrainPaints [true/false]
A false eltávolíitja a talaj mintázatát.

boolprop showFloorGrid [true/false]
Épíitési módban eltünteti/megjeleníiti a rácsot.

boolprop objectShadows [true/false]
A false eltávolítja az árnyékokat a házon kívül (a tárgyakét).

boolProp guob [true/false]
A false eltávolítja az árnyékokat a házon belül (a tárgyakét).

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false]
Ha true a kiválasztott Sim esetében nem tűnnek el a falak, még ha be is van kapcsolva ez a nézet.

boolprop locktiles [true/false]
A false beadása után a telken kívül is elhelyezhetsz padlómintákat (például az útra).

boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false]
A tükrök tükröződése kapcsolható ki és be (lassú gépeknél hasznos).

boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false]
Ha true akkor a tárgyak csak azon a szinteken jelennek meg, ahol a sim tartózkodik, és csak akkor, ha arra a szintre lép (lassú gépeknél hasznos).

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false]
Ha true csak az a szint jelenik meg ahol a sim tartózkodik, a többi nem látható.(Lassú gépeknél nagyon hasznos, főleg több emeletes házakná.l)

deleteAllCharacters
Minden simet töröl a szomszédságból.

TerrainType desert/temperate
A sivatagos és a mérségelt égövi talaj közt vált.

boolprop displayNeighborhoodProps [true/false]
A false eltávolítja a kiegészítő dolgokat. (például űrhajóroncs, fák stb.)

boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false]

A false eltávolítja a szomszédságból az utakat.

boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false]
A false eltávolítja a szomszédságból a növényzetet.

boolprop displayNeighborhoodWater [true/false]
A false eltávolítja a szomszédságból a vizet.

boolprop displayLotImposters [true/false]
A false eltávolítja a szomszédságból a házakat (csak grafikailag, egyébként ott maradnak).

boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false]
A false eltávolítja a szomszédságból a hidakat.

boolprop lotTerrainLighting [true/false]
Ha false a telkek nem lesznek fényesebbek ha föléjük viszed a kurzort.

boolprop carsCompact [true/false]
Ha true az autók részletesen megjelennek (Csak erősebb gépeknél ajánlott, mert lassulást okozhat)

boolprop ShowLotPackageFilename
Ha egy ház fölé neve viszed a kurzort megjelenik az épület fájlneve.

boolprop nhoodWaterReflection [true/false]
Ki és bekapcsolja a víz tükröződését (assú gépen nagyon hasznos).

 

boolProp carsOnRight [true/false]
False esetén balra, true esetén jobbra haladnak az autók.
 

boolProp enablePostProcessing [true/false]
Az elkövetkezendő kódok használata előtt ezt be kell kapcsolnod!

Slowmotion 0-8
Belassitás:0 a normál, 8 a leglassabb sebesség.

Bloom (r g b x )
Elmosás jellegű filmes ragyogás (0-255, 0,0,0: fekete, 255,255,255:fehér,az x a ragyogás erőssége(0-255))

vignette (centerxcentery x )
Filmes hatás, ahol a fókuszpont éles, minden más homályos;a két center adja meg a fókuszpont koordinátáit, az x a nagyságát.

filmgrain (0-1)
A kód régies hatást kelt.

letterbox (0.0-0.4)
A megadott méretű letterbox nézetet hozza létre. (Fekete csíkok a kép alsó és felső részén, szélesvásznú videofelvétel készítéséhez.)


boolprop renderOpaqueUI [true/false]
A true átlátszatlanná teszi a kezelőpanelt.

boolprop displayLookAtBoxes [true/false]
Ha true, négyzet jelenik meg a Sim arcán, és ott, ahova néz.

boolprop allObjectLightsOn [true/false]
Kivilágíitja azon tárgyakat, melyek csak használatkor világosodnak ki(Például:Tv)

floatprop particleDensity 1.000000
A romlott kajából felszálló zöld füst sűrűségét szabályozza.

boolprop lotInfoAdvancedMode
Ha true kijelzi a szomszédságban a telek információját.

boolprop unevenTilesFloorable [true/false]
Ha false a lejtős részre helyezett padló nem jelenik meg.

Autopatch [on/off]
Ki-bekapcsolható, hogy mutassa hogy van-e új patch(Élő internet kapcsolat esetén)

2. Egyetem kódok

boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false]
Ha true a tárgyakat 45 fokban forgathatod. (kijelölöd a tárgyat, utána a billentyűzeteden a pont és vessző lenyomásával balra- ill. jobbra)

setHighestAllowedLevel [szint]
Megadott számú szintet építhetsz az alap 5 helyett.

boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false]
A false engedélyezi a koleszban való építkezést. (Amit eddig nem lehetett.)

changeLotZoning [residential, community, greek, dorm, secretsociety]
Megváltoztatja a  telek kategóriáját(lakó, közösségi, Görögbetűs ház, kollégium, titkos társaság)

3. Éjszakák kódok

FamilyFunds [családneve] [pénzösszeg]
Egy bizonyos pénzösszeget lehet adni egy bizonyos családnak.

RoofSlopeAngle [15-75]
A tető lejtését változtatja meg egyenletesen.

unlockCareerRewards
A kiválasztott sim minden karrierjutalmat megkap.

MaxMotives
A házban minden Sim szükséglete a maximumra nő.(A vendégeké is!)

MotiveDecay [on/off]
A szükségletek fokozatos csökkenésének ki- bekapcsolása.

AspirationPoints [szám]
Megadott számú aspirációs pontot ad a kiválasztott Simnek.

LockAspiration [on/off]
A telken lévő összes simnek megáll az aspiriációs pontok mérője.

AspirationLevel [0-5]
A kiválasztott sim aspirációszintjét állítja be.(5-ös a platina szint)

ShowHeadlines [on/off]
A simek fölötti írásokat (Például:gondolatbuborék, kapcsolati érték változása..stb) tünteti el.

SetLotLightingFile [fájl név/clear]
A bevilágítás leírófájlja, telepítési könyvátra: TSData\Res\Lights útvonalon található.

4. Vár az üzlet! kódok


AddneighbortoFamilycheat [on/off]
Lehetővé tesz egy új interakciót, amely során az eddig
nem kiválasztható simeket hozzáadhatod a családodhoz.

Forcetwins
Ha egy sim gyermeket vár, válaszd ki, akkor írd be a csalást. Így automatikusan ikrei születnek.


Plumbbobtoggle [on/off]
Ez kikapcsolja a sim feje felett látható kristály alakú kijelzőt. Filmkészítők számára kedvező.

Wall Placement Restrictions Removed Cheat
A falakkal kapcsolatos elhelyezési megkötések deaktiválódnak, így képes leszel tárgyakat elhelyezni olyan falakon is, amelyek már foglaltak.


5. Házi kedvenc kódok

boolProp petActionCancel [true/false]
Az állatok cselekedetei visszavonhatóakká válnak.

boolProp controlPets on/off
Az állatok irányíthatóvá válnak.
 
deleteAllFences
Ezzel letörölheted a telekről az összes kerítést.

deleteAllWalls
Ezzel letörölheted a telekről az összes falat.

deleteAllAwnings
Ezzel letörölheted a telekről az összes ponyvát.

deleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs]
Ezzel letörölheted a telekről az összes ajtót, ablakot és lépcsőt.

deleteAllHalfWalls
Ezzel letörölheted a telekről az összes térelválasztó falat.

6. Évszakok

 

bugJarTimeDecay [on|off]
Ha szentjánosbogarakat fogsz, ezzel a csaláskóddal örökké élnek

7. Jó utat!

changeLotZoning hotel
A telek típusát hotelre változtatja.

8. Szabadidő

modifyNeighborhoodTerrain [on|off]
Ezzel majd a szomszédság domborzatát változtatni, tehát lehet hegyeket, völgyeket csinálni, nem kell ehhez a SimCity 4.

9. Nagyvárosi élet

PrintLotClassification [low/medium/high]

Nem tudni még, mire lesz jó.

apartmentBuildBuyRestrictions [on/off]
A lakásokban engedélyezi a vásárlás/építés menüket.

changeLotZoning [apartmentbase/apartmentsublot/secretwitchlot]
Megváltoztatja a telek típusát.


boolprop controlpets on
Irányíthatóvá válnak a lakótársak.

boolprop aptsublotspecifictoolsdisabled false
Engedélyezi, hogy tárgyakat vegyél fel és tegyél le a közös területeken.

boolprop aptbaselotspecifictoolsdisabled false
Az építési korlátozásokat oldja fel, ha az előző kód is be van kapcsolva!

9.Paloták és Parkok cuccok

setQuarterTilePlacement [on | off]
Ez a négyzetrácsot további 4 részre osztja, így szabadabban mozgathatóak az egyes tárgyak és közelebb is tehetjük egymáshoz őket. Használatakor a Shift+F billentyűkombinációt kell lenyomni. Fontos, hogy inkább csak a díszeknél használjuk, mert lehet, hogy bizonyos használati tárgyakat nem érnek majd el a Simek.

 

Forrás: www.mysims.hu