Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Nemzedékek - további infók

Nemzedékek

 

A szomszédság és a város
 
 Nem lesz új szomszédság a játékban
 Tíz új telekkel viszont bővül a kínálat. Ebből 8 lakóépület, egy park és egy, esküvőknek ideális telek.
 A park valójában egy játszótér, tele izgalmas játékkal. A már meglévő csúszdán, mászó tornyon, hintán kívül az új elemek: homokozó, faház, libikóka, ugróiskola, rugós játékok (állatfigura, alján egy nagy rugóval)
 Az esküvőnek ideális telken remek lehetőség lesz a fényképezésre az új pavilonban és az esküvői boltív alatt.
 Újabb nyúljárat azonban nem lesz.
 
Családkészítő mód
 
 A legnagyobb újdonság a testszőrzet, ami csak a férfiaknál érhető el fiatal felnőtt kortól. Sűrűségét tekintve három szintet különböztetünk meg. A következő testrészeken helyezhetőek el - hasonlóan a tetoválásokhoz: mellkas, hát, váll, has, kar, láb és lábfej.
 Frizurák: A tipegők új kalapot kapnak. A nők számára négy, a férfiaknak három új frizurával bőrül a kínálat. A gyerekektől az idősekig minden korosztályban ezen hajviseletek megfelelői megtalálhatóak.
 Ruházat: Minden korosztály számára készült új ruha. A tinédzserek és a felnőttek ruházata egyforma, természetesen megfelelő méretre szabva. Terhes Simek számára új kismama ruha érhető el.
 Kiegészítők: Új szemüveg, kesztyű és a férfiak számára egy új, kissé nőies cipőcske, mintha balettcipő lenne
 Jelmezek: Nem lesz külön kategóriájuk. A gyerekek jelmeze nem érhető el a családkészítőben, csak a speciális, kosztümös ládikából választhatóak ki.
 Az idős Simek kiegészítőként a botot is választhatják. Három féle variációban érhető el. Az információk ezzel kapcsolatban elég kétesek. Egyik forrás szerint már a CAS-ben elérhető, a másik szerint a Vásárlás módból lehet csak megszerezni.
 Meghatározhatod, hogy az egyes korosztályok hány napig tartsanak.
csecsemő
1 - 65 nap
tipegő
1 - 150 nap
gyermek
1 - 150 nap
tinédzser
1 - 300 nap
fiatal felnőtt
1 - 450 nap
felnőtt
1 - 450 nap
idős
1 - 365 nap
Két új személyiségjegy közül választhatsz:
 Gondoskodó/nevelő
: Törődik a tinédzserekkel és a gyerekekkel és megértést tanúsít a felnőttéválás nehézségei és örömei iránt. Ösztönösen jól cselekszenek. Az ezzel rendelkező szülők különösen érzékenyek lesznek gyermekeik csínytevéseire, amelyeket egyébként bármilyen személyiségjeggyel rendelkező Sim büntetni tud, például szobafogsággal, videójáték megvonással és le is szidhatják őket.
 Lázadó: Szeretik felhívni magukra a figyelmet, imádnak bosszantani másokat, annak örülnének a legjobban, ha semmilyen úton és módon nem akadályoznák őket semmiben sem. Céljuk az örök szórakozás.
 
Építés mód

 

 
A Sims 3-ban is megjelennek a csigalépcsők, két változatból választhatsz. A lépcsők átszínezhetőek. Más típusú lépcső nem érkezik a játékkal. Új ablakok is lesznek.

 

Vásárlás mód
 Kollekciók: Csupán egy szűrő, ami arra szolgál, hogy válogathass a különböző kiegészítők tárgyai között. Így egyszerűbben megtalálod pl. az új kiegészítő tárgyait. Nem egyezik meg a Sims 2-ben látottakkal, így nem is hozhatsz létre új kollekciókat. Az eddigi információk szerint a kiegészítővel érkező patch is tartalmazza majd ezt a lehetőséget, így nem kell rendelkezned ezzel a játékkal ahhoz, hogy számodra is elérhetővé váljon az új szűrő.
 Babakocsik: A csecsemőket és a tipegőket is lehet velük szállítani. Teljes mértékben funkcionál, tehát úgy működik, mint a valós megfelelője, vagyis nemcsak díszek a játékban. Ikrek szállításához két kocsira lesz szükség.
 Emeletes ágyak: Lesznek olyanok, amelyek kétszemélyesek, vagyis fent és lent is lesz ágy, lesznek olyanok is, amelyeknél csak fent lehet aludni, lentre pedig akár egy íróasztalt, akár egy kanapét el lehet helyezni. Ez utóbbi a kis terű szobákba ideális.
 Faházak: Belülről nem láthatóak. Három típusuk van: klubház (1.000 simoleon), sci-fi búvóhely (1.500 simoleon), hercegnő és a koldus kastély (1.500 simoleon). A gyerekek felmásznak a házba és a fantáziájuktól függő szerepjátékokat játszanak. Lehet például kalózosat játszani, fel lehet húzni a halálfejes zászlót is. Lelocsolhatják az ablakból a lent álldogáló Simeket, ezzel védve a kis erődítményüket. Alhatnak is benne. Korlátozni lehet, ki léphet be a házba. Pl. a lányok megszabhatják, hogy fiúknak tilos a belépés. A felnőttek etyepetyélhetnek itt.
 Lesz vízicsúszda, melyet a család minden tagja (gyerekkortól) használhat. Medence nem kell hozzá.
 Ezen kívül lesz hálózsák is, ebben akár házon kívül is lehet aludni. Azt nem lehet tudni, hogy a Világ körül kiegészítőjével rendelkező játékosok a sírokban is használhatják-e.
 Videókamera: Két féle lesz. Hasonlóan működik, mint a játék videó felvevő része. Felvétel közben lehet zoomolni is. 60 mp-es filmet lehet készíteni. Miután elkészítetted a filmet, Simed eszköztárában megjelenik egy videokazetta, amelyet aztán a tévében le lehet játszani. A Világ körül kiegészítővel rendelkezők használhatják a videokamerát a sírokban is.
 Közel 130 új tárgyat tartalmaz a kiegészítő, ezekből néhány: új képkeretek, két új autó, lávalámpák, új tévék, zuhanyzó, új sztereó-berendezések, konyhai berendezések, polcok, szekrények, szőnyegek.
Nem lesznek viszont: pelenkázó asztal, a medencéhez tartozó csúszda.

Életre szóló jutalmak
*       Hét életre szóló jutalmat vásárolhatunk meg pontjainkból:
Lebegő ágy
20 000 pont
A Simek egy speciális hangulatjelzővel gazdagodnak, ha ebben az ágyban alszanak.
Szuperdadus
25 000 pont
Egy ilyen jutalommal rendelkező dadus mellett a gyerekek engedelmesebbek, és a csínyek száma is minimálisra csökken.
Tiszta lappal
25 000 pont
A randizásban szerezett rossz hírnevet törli el.
Örökös
30 000 pont
Egy rég nem látott rokonod meghal, és egy csomó pénzt hagy rád.
Feddhetetlen
35 000 pont
Nem pletykálnak Simedről többet a többiek.
Száguldó szükségletek
45 000 pont
Vezetés közben szükségleteid az egekbe szöknek.
Hasonmásutalvány
45 000 pont
Simed gyerekkorú klónja csatlakozik családodhoz
 
Bébik és tipegők
 
 A születésük után nem sokkal kapnak ajándékba egy babát, akiből később kialakulhat a képzeletbeli barát figura.
 A tipegők számára újdonság lesz a rugós játék, melyet a játszótereken tudnak majd használni.  
Idősebb Simek tetőtől talpig végigcsiklandozhatják a tipegőt. (Ezt úgy nevezik: A karom)
 Még mindig nem lehet a bébiket/tipegőket megfürdetni.
 Nem lesz óvoda a játékban.
 
Gyerekek
 
 Gyerekek és tinédzserek tarthatnak ottalvósbulit. Ez ugyanolyan mint egy átlagos buli, csak a vendégek éjszakára is maradnak.
 A gyermeket számos újdonság várja majd, mint például a kosztümös ládika, és a régóta hiányolt faházak.
 A kosztümös ládikából többféle jelmez kerülhet elő, melyekbe beöltözve a kicsik az általuk elképzelt jeleneteket adhatják elő - például Godzilla-szerű jelmezben úgy tesznek, mintha egy képzeletbeli házat összezúznának.
 A következő jelmezekbe öltözhetnek: herceg/hercegnő, űrhajós, dinoszaurusz. Jelmezenként három szín áll rendelkezésre. Mozgásuk, cselekedeteik a jelmezhez igazodik. Pl.: a dinoszauruszt viselő kisfiú vicsorog, grimaszol, a hercegnőnek öltözött kislány pedig úgy járkál, mint egy mesebeli tündér.
 A gyerekek felmászhatnak faházaikba, ahol beszédet tarthatnak a képzeletbeli alattvalóiknak, vagy vizes lufikkal dobálhatják meg a nagyon is valós idősebb testvéreiket.
 Hálózsákokban alhatnak a kertben, és rémtörténeteket mesélhetnek egymásnak.
 Az elmesélt történeket hatással lesznek majd Simjeid álmaira.
 A gyerekek még mindig nem játszhatnak hangszereken, habár lesz egy Zeneklub iskola utáni foglalkozás, de azt nem látjuk, hogy használják is a hangszereket (nyúljárat).
 Kocsikázhatnak a székeken, ilyenkor úgy tesznek majd, mintha vezetnének.
 Az idősebb korosztály mesét olvashat a gyerekeknek.
 Lecsúszhatnak majd a csigalépcsőn (a tinédzserekkel egyetemben!)
 
Képzeletbeli barát
 
 A játék új teremtménye a gyerekek képzeletbeli barátja, amelyhez egy speciális, postán rendelhető baba szükséges. Miután a csomag megérkezik, elnevezheti a gyermek azt, majd a baba gyerekméretű megfelelőjével boldogan libikókázhat, amíg a szülő elintézi a dolgát. Ha elég jó a gyermek kapcsolata vele, akkor a képzeletbeli barát kisebb megbízásokat bonyolíthat le neki. Amikor a gyerek tinédzserré fejlődik, akár romantikus kapcsolatot is kialakíthat vele.
 A képzeletbeli barátot is át lehet öltöztetni. Amennyiben a gyermek az aktív Sim, addig javasolhatsz Te is dolgokat a képzeletbeli barátnak, azonban ha átváltasz egy másik Simre, a barát eltűnik, és úgy néz ki, mintha a gyerek magában játszana.
 Egy fantáziadús nadrágot visel, felemás cipőt és egy villanykörte-szerűség lesz a fején, ezen kívül mókásan mozog. Számos interakció lesz elérhető vele, lehet vicceket mesélni, sőt, akár párnacsatát is vívhattok
 Kinézetét tekintve egy baba és egy robot keveréke
 Két baba egymástól csupán színben különbözik
 Akik rendelkeznek ilyen babával, csupán azok láthatják azt
 Átváltozhatnak valódi Simmé
 Szinte az összes interakció elérhető rajta
 Ha a Sim meghal, a képzeletbeli barátból babává változik, hogy aztán egy másik Sim képzeletbeli barátjává váljon.
 Ha a Sim felnő, még nem jelenti azt, hogy eltűnik a mások számára láthatatlan barát. Addig marad, amíg szükség van rá. Ha nem foglalkoznak vele, vagy ha megromlik a Simmel a kapcsolata, egyszercsak azt veszik észre, hogy egyedül maradtak.
 Egy barna színű löttyöt kell megitatnia képzeletbeli baráttal ahhoz, hogy ő is valódi Simmé váljon. Ezt az italt a kémiai szettel kell elkészíteni. Miután életet leheltél belé, színes hajú, szokatlan ruházatú Sim válik belőle.
 A családkészítőben természetesen nem lehet elkészíteni.
 Minden gyereknek csak egy képzeletbeli barátja lehet.
 Ha kreálsz egy olyan családot a családkészítőben, ahol egy tipegő is már van, lehetséges, hogy az eszköztárában megtalálod a babát.
 Ahhoz, hogy a babából képzeletbeli barát váljon, sokat kell a tipegőnek foglalkoznia, játszania vele.
 
Tinédzserek
 
 Több romantikus interakcióval is bővült a kínálat, ami a rendelkezésükre áll. Egyebek között többféle virágból is választhat, amit aztán álmai nőjének/férfijának adhat.
 A csillagokat fürkészve nem lehet majd csókolózni, ahhoz ugyanis fel kell állniuk a Simeknek.
 Nem lesz tiniterhesség sem a játékban főleg, mivel etyepetyélni sem tudnak.
 Ha a csínyek elkövetése közben elkapja a rendőrség a tinédzsert, hazaviszi, ahol a szülők szobafogságra ítélhetik, vagy büntetésképpen elveszik tőle a kedvenc játékát (videó játék). Persze titokban meg lehet szegni ezeket a tilalmakat, de ha lebukik, akkor aztán lesz nemulass. A csínyeket egyedül és közösen is meg lehet valósítani.
 A tinik megkérhetik szüleiket, hogy tanítsák meg őket vezetni. Három szintet kell elsajátítani, mely után tinid egy bizonyítvánnyal lesz gazdagabb.
 Tinik rendezhetnek titkos házibulit. A szülők néha elmennek otthonról, és ha nincs otthon a macska...
 Az ilyen titkos házibuliknak a rendőrség is véget vethet, ha túl nagy a zaj, illetve váratlanul a szülők is betoppanhatnak.
 
Tréfák, csínyek
 
 A gyerekek és a tinédzserek is megviccelhetik az idegenek, a szomszédjaikat, sőt még a családtagokat is.
 A csínyeknek két típusa van: csapdák és a közösségi területeken létrehozható tréfák.
 A csínyek: vízes lufi, a szomszéd házát WC-papírba csomagolni, bűzbomba, égő zacskó, csöngetéssel megzavarni a szomszédot, majd elfutni, hajfesték csempészése a samponba, tojásdobálás, WC felrobbantása, a faházból vizet önteni mások nyakába, szellentős párna és a Simek megbütyköhetik a mosdókagylót, hogy amikor egy óvatlan Sim használni szeretné, abból vízsugár csapódjon az arcába. A számítógépen a következő tréfát lehet megcsinálni: némi átprogramozással a gyanútlan Sim gépezése közben egy rémisztő kép ugrik elő.
 Közösségi helyeken a következő tréfákat lehet megcsinálni: vízzel elárasztani az iskolát, csapatkabala elbújtatása, ellógni a kötelességeket, az igazgató irodáját WC papírba beborítani, kiengedni a békákat a tudományos teremből,
 Ezekkel hírnevet szerezhet magának a tréfa mestereként, és helyi legendává válhat a többi gyerek szemében.
 Ha a csíny elkövetése közben elkapják tinédzsered, akkor büntetés mellett még negatív hangulatjelzőt is kap.
 Büntetésképp a szülők sarokba állíthatják őket vagy elvehetik a videójátékot.
 A szomszédok kihívhatják a rendőröket, ha a tinédzserek szórakoznak velük
 Ha a tini egy csínyt követ el, megmenekülhet a szomszéd haragjától, amennyiben nála van a "Nindzsa eltüntető bájital", melynek segítségével egy pillanat alatt haza teleportálódhat. Ezt a kémikus szett segítségével lehet elkészíteni.
 
Az új iskolarendszer
 
Kollégiumok
 
A Sims 2 Egyeteme nem tér vissza.
A gyerekek és a tinédzserek számára is elérhető.
A kollégiumok nyúljáratok, tehát nem látjuk majd, hogy mi történik ott.
A következő iskolák közül lehet választani:
- Katonai (800 simoleon/gyerek)
- Béke és Szeretet (800 simoleon/gyerek)
- Sport (1.200 simoleon/gyerek)
- Művészeti (1.200 simoleon/gyerek)
- Csempészképző (1.600 simoleon/gyerek)
A kollégiumok bentlakásos iskolák.
Hétvégén jelentkeznek majd a tanulók szüleiknél.
Amíg itt tanul a gyerek, nem lehet vele játszani.
Mivel kép nem készült az iskolákról, nagy valószínűséggel az épület sem lesz látható. A gyerek "elutazik", aztán ha kijárta a sulit, visszatér.
 
Tanulmányutak és különórák
 
Szintén mindkét korosztályra vonatkozik.
 A tanulmányutaknál felugrik egy ablak, ha a szülővel játszol, hogy elengeded-e gyermeked egy ilyen kirándulásra.
Különböző emléktárgyakkal térhet haza az útról a gyerek.
Tíz iskolán kívüli különórán vehetnek részt a diákok:
- balett
- cserkészet
- zeneóra
- művészeti óra
- újságírás
- tanulókör
- vitaklub
- drámatagozat
- barkácsolás
- sportfoglalkozás
 Ezek a különórák segíteni fognak majd a jártasságok fejlesztésében. A cserkészkedés például a horgászatban és a kertészkedésben, a drámatagozat pedig a karizmában.
Balettra járó diákok bemutathatják másoknak, amit tanultak.
Ezek egyszer egy héten vannak, tiniknek 2-től 4-ig, gyerekeknek 3-tól 5-ig.
Mind az öt nap lehet járni különórára.
A különórákról tájékozódhatsz a diák karriermenüjében.
 
Érettségi
 
 Az érettségi napján a diák üzenetet kap, hogy vegyen részt egy ünnepségen, amit a Városházán tartanak. Ekkor kapja meg a diplomáját (nálunk érettségit)
 Más Simek adhatnak érettségi ajándékot az eszköztárukban lévő dolgokból választva.
 Az, hogy egy Simnek van vagy nincs érettségije, nem befolyásolja a jövőjét sem a fizetését tekintve, sőt a karrierje szempontjából sem.
 
Az érettségi bál
 
 Mielőtt a tinédzser születésnapja lenne, megkérdezi a játék, szeretnéd-e ha a tini részt venne a bálon.
 A bál napján Simed egy emlékeztető üzenetet kap, hogy lássa, mennyi ideje van még hátra a bálig.
 Amikor az idő letelik, kint megjelenik egy limuzin, hogy elvigye a bálba tinédzseredet.
Elhívhat Simed valakit, akivel szívesen menne a bálba.
Amikor megérkeznek a helyszínre, mielőtt bemennének lehetőség van fényképezkedésre, ezt a képet a bál végén megtalálod majd a Simed eszköztárában.
 Megvan rá az esély, hogy ők legyen a bál királya és királynője. A cím elnyerésével egy speciális ajándékot is kap Simed (korona is jár, de lehet, hogy ez a speciális ajándék)
Maga a bál helyszíne szintén nyúljárat.
A bál este hatkor kezdődik és 5 órán át tart.
Folyamatosan üzeneteket kapsz, hogy mi történik odabent.
 A bálon számos fantasztikus dolog történhet tiniddel. Megkaphatja élete első csókját, vagy elkezdhet járni valakivel.
 Azonban kevésbé szerencsésen is járhat Simed. Verekedésbe keveredhet, vagy otthagyhatják a táncparkett kellős közepén.
 
Fiatal felnőttek és felnőttek
 
Esküvő és minden, ami vele jár
 
 A felnőtt Simek számára is tartogat néhány meglepetést a játék. Rendezhető legénybúcsú, ahol lesz lehetőség táncoslány bérlésére, aki egy adott pillanatban előugrik a tortából és lefröcsköli a vőlegényt egy üveg nektárral. Az ilyen alkalmak tökéletesek arra, hogy a tanú (vagy a féltékeny menyasszony) néhány terhelő képeket készítsen, amelyeket aztán a vőlegény képébe vághat.
 A legény/leánybúcsún megjelenhet a tűzoltónak, katonának vagy rendőrnek öltözött meglepetésvendég.
 Az ifjú pár felvághatja majd az esküvői tortát.
 A kiegészítő tartalmazza a már régóta hiányolt esküvői boltívet.
 
Kapuzárási pánik
 
 A felnőttek kapuzárási pániktól szenvedhetnek, akik pedig megcsalják a párjukat, azoknak fel kell készülniük a pletykákra.
 Ekkor valami nagyon különlegesre vágynak, ezeket a kívánságokat a vörös hátteréről fogjuk felismerni. Ha ezen vágyak teljesítését megígéred Simednek, nem lehet úgy törölni, mint a többit.
 Ha elmúlik ez a kapuzárási pánik, és nem teljesítetted óhaját, egy hosszú időre szóló, negatív hangulatjelzőt kap Simed.
 Ha sikeresen túljut Simed ezen a krízisen, egy csomó ponttal gazdagodik, amelyeket aztán életreszóló jutalmakért válthat be. Ezen kívül még a teljesített vágyaktól függően pozitív hangulatjelzővel is gazdagodik.
 Ha a pánik elmúlása előtt ki akarod gyógyítani Simedet, küldd kórházba, ahol egy terápiával rendbe jön.
 
Amit még tudni érdemes...
 
 Felnőtt Simek számára két új helyen is lehet etyepetyélni: a zuhanyzóban és a faházban
 Újra lehet majd randizni.
 A Sims 2-ből emlékezhettek a következőre: két Sim leheveredett a fűbe, és együtt bámulták a csillagokat. Ez mostantól a Sims 3-ban is elérhető lesz
 Becsomagolt ajándékokat és virágot is adhatunk másoknak.
 
Karrierek, szakmák, jártasságok
 
 Az Álomállások kiegészítővel érkezett karriereket kibővítették.
 Új karrier nem, de új szakma érkezik a játékban: gyermekgondozó lehet Simed.
 A gyermekgondozói munka otthoni elfoglaltság lesz.
 Az elfoglalt szülők bizonyos időre leadhatják gyermekeiket a napközis néninél, aki ezután hazaviszi őket magához. Ehhez a hivatáshoz különösen jól passzol a Gondoskodó személyiségjegy.
 A gyermekgondozó a tipegők mellett még az iskolából egyenes hozzá igyekvő gyerkőcökkel is foglalkozik, például bátorítja őket a lecke megírására. Sőt, egy profi dadus számíthat arra, hogy hétvégén egy szülő lepasszol neki egy nehezen kezelhető gyermeket.
 A gyermekgondozói szakma 5 szintből áll, a kezdőtől a gyakorlottig.
 A gyerekekre reggel 8-tól este 7-ig ügyelsz.
 Az első szinten napi két tipegőre vigyázol, heti 182 simoleonért. A napi összegről nem tudni még.
 Ha a gyerek boldog, a szülő is az, és hajlandó többet fizetni munkádért.
 Második szinten már három tipegő érkezik. Ezen a szinten már iskolásokkal is foglalkozhatsz a fentebb említett módon.
 A tipegőket a gyermekgondozó beszélni, járni is megtaníthatja, valamint szobatisztaságra is nevelheti.
 Új jártasság nem lesz, de bizonyos korábbi jártasságokat célszerű magasabb szintre hozni, ugyanis ezek segítségével lehet új italokat készíteni a kémikus szettel, vagy a kapcsolatunkat javíthatjuk a képzeletbeli barátunkkal.
 
Idősek
 
 Több témáról is képesek mesélni: a régi szép időkről, gyerekkorról, iskoláról, zenéről és a szerelmi életükről.
 Járásmódból két féle van: öreges, hajlott hátú, és az úriemberes, egyenes háttal.
 A bot csak idősek számára érhető el.
 A nagyszülők szívesen csipkedik meg az unokák arcát, akik általában ezt azért annyira nem élvezik.
 Idősek otthona nem lesz a játékban.
 
Emlékek
 
 Újra lesznek emlékek, sőt, Te is létrehozhatsz emléket a Simed számára (valószínűleg eldöntheted, hogy miből legyen emlék).
 Az emlékek nem csak a kiegészítővel érkeznek, hanem egy új játékfrissítéssel is, így azoknak is elérhető lesz a játékában, akik csak az alapjátékkal vagy más kiegészítőkkel rendelkeznek.
 A Sims 2-től jócskán különbözik majd.
 Az emlékek egyfajta, fotóalbumhoz hasonló naplóban helyezkednek el.
 Három részből áll ez a napló.
 Az első részben a Sim emlékei találhatóak. A különleges alkalomhoz köthető emlékekről (pl. esküvő) automatikusan készül egy kép. Erről eldöntheted, hogy elmented-e, adhatsz neki címet is, leírást róla, valamint megjelölheted, hogy jó, semleges vagy rossz emlékről van szó. Akár 300 emléke is lehet Simednek.
 A második részben egy statisztika található arról, hogy hány emléke van a családtagoknak (és még mekkora a kapacitás), különböző információk például arról, hogy mennyi ideig tartott Simed leghosszabb románca, hány romantikus kapcsolata volt stb.
 A harmadik részben Simed életrajzát írhatod meg. Saját képeket szintén elmentheted emlékként.
 
Kémiai szett
 
A kémiai szett segít a logika jártasság fejlesztésében.
Akár gyermekkortól használható.
Először kutatást kell végezned a tárgyon, miután egy italt felfedeztél, érhető el a lötty készítése interakció.
A bájitalok ára 3-3750 simoleon közt van.
Az elkészített italokat magadon vagy másokon is használhatod
10 féle ital készíthető el.
- Hangulatjavító
- Bűzlé: tréfa
- Folyékony horror: rémültté válik Simed néhány órára
- Radikális reparáló: egy időre megnő az ezermester jártasság
- Becsurog: Simednek sürgősen fel kel keresnie a mellékhelyiséget
- Alvó elixír: Simed energiaszintjére van hatással
- Szellemes bájital: 3 órára Simed szellemmé válik
- Nindzsatrükk: teleportálásra szolgál
- Képzeletbeli barát metamorfium: magas kapcsolati pont mellett Simed képzeletbeli barátja igazi Simmé válhat
- Újra fiatalon: visszafiatalodsz egy korosztálynyit
 
Egyéb
 
Egyéb infók:
- újabb receptek
- új halálnem
- gyűjthető dolgok
- etyepetye az autóban
- úszás az óceánban
 
(Forrás: www.mysims.hu)